Credit Intelligence.

Met de Verhaalscore van Reazon worden snel en betrouwbaar niet-willers van niet-kunners onderscheiden. Met Communicatiescore worden de vorderingen gesegmenteerd naar marketingprofielen, waardoor die verschillend behandeld kunnen worden.

Deze scoremodellen bieden de oplossing om het risico dat de vordering niet verhaalbaar blijkt te zijn in de minnelijke en/of gerechtelijke fase te minimaliseren en voorkomt dat debiteurklanten worden belast met kosten die zij niet kunnen opbrengen.

Contact opnemen

Benieuwd naar de mogelijkheden? Neem contact op voor meer informatie.

Verhaalscore

Reazon Verhaalscore is zelflerend. U verkrijgt een voorspellende waarde van de verhaalbaarheid van de betreffende vordering zodat de kosten niet onnodig oplopen voor zowel uw organisatie als de klant. De score is gebaseerd op meer dan 60 data-elementen, waaronder socio-demografische data, historisch en actueel betaalgedrag. Hoe kunt u risico’s beperken, ook als het om grote aantallen vorderingen gaat? Hoe voorkomt u dat klanten worden belast met kosten die zij niet kunnen opbrengen? Reazon Verhaalscore is de oplossing.

Communicatiescore

De communicatie score geeft een duidelijk profiel van uw klant en zorgt ervoor dat u gedifferentieerde communicatie kunt toepassen. Het betreft hier het verschil in het te gebruiken middel (bellen, mailen, bezoeken, chatten, etc), tone of voice en inhoud van de boodschap. Reazon Communicatiescore is gebaseerd op een continu omnibusonderzoek van meer dan 30 marketing-onderzoeken. Dit onderzoek wordt voor doelgroepselectie en doelgroep profilering door meer dan 10.000 marketingorganisaties wereldwijd gebruikt.